Subject: 3 saker du kanske inte visste om mig...

image447                image490



3 SAKER DU KANSKE INTE VISSTE OM MIG . . .


Tre jobb jag haft i mitt liv:

Pressgjutare

Husvagnsmontör

Busschaufför


Tre ställen jag bott på:

Kulltorp (ca 1 mil från Gnosjö)
Jönköping

Huskvarna

Tre serier jag gillar att se på TV:

Brottet

Boston Legal

Parkinson


Tre favoriträtter

Fläskkotlett

Spaghetti Bolognese

Chili con Carne


Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:

Hemma

Hemma
Hemma                .................................................och det är jag !  Vad skönt !
                                                                                           
     image437  image492image462
                                    Den lite suddiga bildtexten ovan lyder ≈ så här på svenska: 
                                          "Att väga dej och få det mest "rätta" resultatet. . .
                                             Fattar inte att jag gjort fel i alla dessa år!?! 
                                             Vi Måste Hjälpas Åt Att Sprida Detta !"


Kommentarer
Postat av: britten

Tack ! för den informationen...jag som vill att vågen ska visa lite mera tar inte fasta på ditt tips...ha en härlig vårdag nu

2008-03-16 @ 12:40:18
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Olga

JAG visste inte ens allt..

2008-03-17 @ 00:26:23
URL: http://fransvilhelm.blogspot.com
Postat av: amonym

Tänk att jag hade lite koll på en del av det där i alla fall=)
Ytterligare ett vågtips....häng lite försiktigt på handfatet när du väger dig....funkar kanonbra=)

2008-03-17 @ 08:35:46
URL: http://amonym.blogg.se
Postat av: Socrate

Visst, kära Amonym, men då gäller det bara att handfatet är ordentligt uppsatt så det inte faller i golvet eller spricker...Brukar gorma på mina båda minsta kottar, när de ska placera hela sin ynka vikt på handfatet...vad händer då om "en annan" gör samma sak med sina 95.3 kg...???
Hur går det med köket ???

undrar vännen Socrate

2008-03-17 @ 10:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0