Häpen laståsna mm. o dyl. etc. ....typ

Laståsna
DETTA ÄR EN AV DE MEST UNDERBARA BILDERNA JAG SETT - ÅSNAN MÅSTE SE UT SOM EN FÅGELHOLK I FEJSET - KAN SE DESS PLYTE FRAMFÖR MEJ - UNDRANDES, TÄNKANDES-"MÄNNISKOR ÄR JU INTE SOM FOLK!!"


Så en liten barnkommentar från gångna helgen: 5-åriga dottern till 7-åriga brorsan när de lekte affär och det var väldigt mycket folk där ;  "brossan - ställ dig på ett led"
                                             image365                 
...slutligen....."nervös???.....jaså, inte??? Det fixar Socrate lätt!!!   image362
Alltså, han är ju charmig den snurrande katten men OJ, energi som en 5-åring!

                                            EN FIN VECKA TILLÖNSKAS DIG AV VÄNNEN SOCRATE



Kommentarer
Postat av: Borthy

Tack, jag hoppas du får en riktigt fin dag också! Vi gör det till en fin dag alla kategorier!

Jag känner den pappan sen många års dagis och skola ihop. Har väl blivit lite fest-tillfällen också under åren med sena deep-snack i köket och han är en sådan som känner och tänker och han förstår min tanke idag och kunde ta emot av det jag sade, han blev nog snarare glad att vi hjälptes åt att brottas mot måndagsdemonen tillsammans!
Någon annan kanske hade blivit förbannad i stället. Vissa människor är ju som oss "bloggare" även om de inte har begripit att de skall börja blogga än! :-) Nu skall jag ta och ställa mig på ett led! Ur led är tiden inte än!
Ps. Vad är det åsnan ser???? Kram

2008-01-21 @ 09:42:12
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: britten

ställ dig i ett led...hi hi..kul bild

2008-01-21 @ 15:54:37
Postat av: F

Ha,ha!! Det där kallar jag babysitting!

2008-01-21 @ 19:48:27
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0