Världsrekord i långt blogginlägg - eller i kort

Jag slog säkert rekord i söndags när jag beskrev förra veckans äventyr på bloggen. TEGELSTENSBLOGG var ordet.
Har noll fokus att blogga i kväll så det blir inget inlägg idag. Säkert snudd på världsrekord igen fast nu i motsatt format.
image81  Socrate "The Jerk"
 Ja, ett inlägg blev det ju i alla fall men totalt utan innebörd eller budskap. Ja, visst fanns det ett budskap och en innebörd men inte så himla mycket "kött på orden" så att säga. Ja, kött och kött på orden, visst fanns det lite "tunn lövbiff" på orden i avsaknad av de stora köttstyckena.  SVAMMEL och DRAVEL är rätta ordet !

                                                                  / ofocuserade Socrate /

Kommentarer
Postat av: amonym

Jag nickar och instämmer, kunde inte uttryckt mig själv bättre just nu!=))))

2007-09-20 @ 21:39:21
URL: http://amonym.blogg.se
Postat av: Socrate

>>amonym : Vad menar jag som Du instämmer i? vad menar vi?
Vem är jag?

2007-09-20 @ 22:08:35
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0