...typiskt alltså...

Exakt 30 minuter sen senaste inlägget..................när jag just hissat & hyllat The Eagles och skrivit att de ska släppa en ny platta inom kort - vad händer då??
Socrate surfar extremt elegant (tycker han själv medan tonårssönerna mest tycker att "ah! lägg av! surfa bland CD's när man kan surfa bland "downloads" - hur gammal ä du egentligen, fassan?) in på CDon.com och kollar lite i största allmänhet. Vad ploppar upp? Jo nya plattan som nyss nämnts med namnet " Long road out of eden " som släpps 31 oktober. SÅ VAR DET KUNGJORT OXÅ!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Jag tycker vi börjat bli du med varandra så jag har lagt till dig i min länklista så jag inte tappar bort dig! Kräks är inte så roligt.... och speciellt inte mitt i natten...men har man småttingar så biter man i hop. Ja det återstår att se hur det går för ensamma mammorna! Jag tycker 2 av dem verkar vettiga, alltså mammorna den blonda och den mörka men Värmländskan...nja... jag vet inte. Vad tycker du?

2007-10-10 @ 01:47:16
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Socrate

Nja, har lite svårt att säga hur och vem som verkar vettig eller ej. Alla har väl sina fördelar - problemet är väl Värmländskan som kan vara lite kämpig. Kunde jag flytta in ett tag tror du, till alla tre & helt objuden, för att göra en fältstudie? Sen kunde jag kanske svara lättare.

2007-10-10 @ 02:23:47
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Borthy

Jag tycker att det är en viktig fråga du tar upp här! Jag vill inte vara sämre, vill också ställa upp så vad säger du om att jag tar och kollar upp kvalitéerna på bönderna i "Bonde söker fru" så att fruarna får ordentlig varudeklaration! De ska ju trots allt leva med dem sedan! Du tar mammorna och jag tar bönderna! Deal? Sedan kan vi ju mer ingående svara på frågan!

2007-10-11 @ 08:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0