65 / 12

...så många besökare totalt resp. "unika" hade jag idag onsdagen den 24 oktober 2007. Vilken rusning alltså!
(för den oinvigde kan man förklara att siffran 65 mycket troligt inrymmer 9 av mina totalt 4 läsare som besökt bloggen mer än en gång idag och att siffran 12 betyder att 12 av mina totalt 4 läsare besökt bloggen minst 1 gång idag)("hörrdu Socrate - den förklaringen gjorde mig ännu mer förbryllad över ditt mentala tillstånd än tidigare" ... "och dessutom blev mina farhågor att du är en sopa i matte med råge besannade")

En i övrigt, för mej och min familj, dit numera äldste sonens flickvän räknas, fin och harmonisk dag, alltså en på det hela taget lyckad och bra dag.
image127   image128   image129   image130
I morgon kommer en pall pellets som ska värma oss fram till februari 2008 minst. Alltid en skön känsla när man fått hem "värmeförsörjningen" för vintern. Och ett KANONPRIS lyckades man springa på också. Det gör ju inte direkt dagen sämre.
                                                   / vrålnöjde Socrate /

Kommentarer
Postat av: Borthy

Antar att ni värmer huset med i stort sätt bara kärlek då en pall pellets räcker??? Vart bor du? Spanien? Vi måste åtminstone beställa 4 för att det ska vara varmt gott fram till vår värmen! Kanske är det lite frostigt hemma hos mig???
Var hittade du kanonpris för nu är det dax att beställa för oss! Kram och ha en fin dag/ En av dina fyra trogna!
Tack för att du rättade min stavning på blomman härom dagen, skrattade! kram igen

2007-10-26 @ 11:01:53
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Socrate

>>Borthy:
Här hos oss i vårt hus "eldar" vi med direktverkande el-element men har pelletskamin som faktiskt tar ansvar för mesta uppvärmningen under vintern. Våra elradiatorer går endast då&då och detta känns helt OK. Vi köpte pelletsen av en lokal leverantör (kolla på
www.norregardensfastbransle.se )som hade kanonpriset 1925:-/pall. Vi klarar oss inte på en pall hela vintern men två är för mycket både åtgångs- och platsmässigt så jag brukar komplettera en del framåt februari. Kärleken i huset är det inget fel på - förmodligen som i Ert - så den värmer ju till en viss gräns, men klarar som regel bara att nå till 15-16 grader och det är för kallt så lite komplettering med annat behövs.
Angående Petimätern Socrates pekpinnar tvekade jag lite med Xyklamen men tänkte att du kunde ju ha en blomma som heter så... Ha de !

2007-10-26 @ 13:02:48
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0