Ska nog inte blogga med mobilen mer...

Det blev ganska dyrt det där bloggandet förra veckan. Var på landet utan dator så jag testade att sköta bloggen via mobilen och trodde i min stora okunnighet att det var gratis att vara inne på "Planet 3" (alltså 3's internettjänst), men TJI fick jag !  När jag kollade mina mibilkostnader för senaste månaden på 3's hemsida hade jag surfat för 264:- förra veckan. VÅJNE!
Bara att pröjsa och se glad ut samt lära och INTE göra om.  Kunde ju ha varit värre dock...
Dessutom var det hiskeligt segt att sitta med mobilen och knappa in alla ord. T9 kan jag bara inte förlika mig med så jag tror inte det blir fler gästspel på webben med mobilen, i alla fall inte på ett tag.

                       image146image147image148

                                                                                / slösaren Socrate / 

Kommentarer
Postat av: Tierra

Tack för vänliga orden ! Jo, det kanske finns en liten poetisk ådra någonstans där inne i mina grå celler i hjärnan ;-)

Surfa via mobilen kan bli dyrt, helt sant... jag är rätt glad att jag har telefon via jobbet i sådana lägen...

Sköt om dig och ha en fin torsdag !

Varma hälsningar, Tierra

2007-11-08 @ 09:50:44
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: amonym

Skaffa telia=) Surfa hur mycket du vill för max 9:- om dan! Bra va! Fast surfa i mobilen är ju inte super precis.... lika bra att låta bli även om det är billigt!

2007-11-08 @ 21:12:31
URL: http://amonym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0