Nu blev det väl ändå ganska rätt...

För en tid sedan hade jag ett inlägg om de reklamlänkar som finns på bloggen, för att finansiera den. Jag raljerade över de ibland märkliga produkter som man, helt oavsiktligt, gör reklam för, t.ex. "Trädfällriktaren STALPEN" , som jag varken hört talas om tidigare eller visste vad det är eller ett jota om (se inlägg 16 juni). 

När jag så nyss kollade bloggen så fann jag att det blivit en mer lyckosam "reklamproduktsträff" idag. Jag jobbade tidigare under ca 13 år som optiker och idag gör min blogg reklam för kontaktlinser och detta är ju, om inte helt dagsaktuellt, så ändå något jag har ganska relevant kunskap om. Vad fint.
Jag har därmed skrivit lite positiv feedback angående bloggreklamen oxå, för att visa att udda ofta och lätt blir jämnt.

                                                                    / impade Socrate /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0