Where's the groom...?


....har visst snöat in på roliga bilder och denna kan förmodligen tyckas
lite rasförtryckande men lite humor finns det i den. Vitsen ligger dock
ICKE SA NICKE specifikt i hudfärgen, men ändå....det motsatta borde
gälla om en halvmörk eskimå gifter sig med en kritvit kaukasier på nordpolen,
med endast all is och snö i bakgrunden...gissar jag...

Bäst att skippa vidare utveckling av detta innan jag blir nerlusad av protester
och invändningar - redan innan jag publicerat inlägget!

Så min försynta uppmaning är alltså:

NÄSTA GÅNG DU GIFTER DIG - LE  FÖR PEPPARN !!!!


Och med det lägger vi på locket för avdelningen giftermål för denna gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0