Bildblogg i slutet av november

                                    
  ATT GÖRA SIG LÖRDAGSFIN ÄR JU ETT GANSKA BASIC BEHOV HOS MÅNGA MÄNNISKOR

                          - Okänd konstnär -
                         EN UNDERBAR BILD AV TILLGIVENHET OCH INNERLIGHET 

- För bara ett par dar sen var det ljust, kallt och vitt omkring oss -
                                  idag är det svart och trist...

...då behöver vi lite vackert, glatt och ljust i novembers sista skälvande timmar.


   -----------------HA EN FIN ADVENTSHELG - önskar vännen "Soc"------------------

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka söta bilder!

2008-11-28 @ 20:14:20
URL: http://junitjejen.se
Postat av: britten

vilka underbara bilder ..tack för dem..Ha det gott min vän

2008-11-29 @ 13:52:02
Postat av: britten

fundilerar !...min pappa brukade säga så..undrar / funderar ..gissar jag att det blev en blandning av...det är kul med ord....önskar dig och din familj en strålande dag

2008-11-30 @ 12:03:43
Postat av: konrad

Var i Spanien för två veckor sedan. På lördagen låg vi på stranden, barnen badade i havet en sista gång och när vi vaknade upp på Söndagen tillbaka i Stockholm snöade det! Från ljust och varmt till kallt och vitt! Burr



2008-11-30 @ 14:06:39
Postat av: vonnaponna

Vilka rara bilder.

Tycker att det ser ut som jag på en av dom...



Ha det gott - vänvonna

2008-11-30 @ 21:08:52
URL: http://http://vonnisponnis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0