VILKEN HÄRLIG BILD

                                                            
Noon day snooze
Vilken vila att betrakta denna behagliga bild. Tänk om den vore verklig och djuren kunde samexistera utan att äta varandra. . .och tänk om vi människor kunde leva sida vid sida utan att träta och hävda oss . . . och en gång . . . i den bästa av världar. . .
                                                                             BILDKÄLLA:  www.picsearch.com



                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Borthy

De ser verkligt nöjda ut!
Jag och vår katt funkar ungefär så där i hop, han kan se så där fullkommligt harmonisk ut när man ligger brevid honom och då känner jag mig sådan också!...fast det är klart, han slänger inte skitiga kalsonger och strumper runt sig, han är noggran med sin hygien och uttrycker bara välbehag när man serverar honom mat....han retar inte upp mig alls
som övriga killar i mitt hushåll kan göra lite då och då!

2007-12-19 @ 05:15:34
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Socrate

Socrate till Borthy: Ja, ämnet kattliv har ju avhandlats även härom dagen i den där lilla filmen jag lade ut. Skulle man välja vilket djur man ville vara vore katt ett av de första valen...
...om man nu så himla tvunget BARA MÅSTE vara ett djur...människa är ganska OK oxå...

2007-12-19 @ 11:50:53
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: britten

ja det var en alldelns ljuvlig bild blir faktiskt lite pömsig nu av att titta på den.

ha det gotti

2007-12-19 @ 16:50:33
URL: http://pyrobritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0