Tack för mej

                         

Ja så var man kommen till vägs ände
Har noll inspiration och kan inte ens ta till nån endaste gnutta transpiration...händer inget ändå
Tiden då...hur ligger det till med det gamla "svepskälet"  ?  
Finns nog en del...men inte tillräckligt just nu - så inte blir det mycket bloggat, inte...

Väljer att lägga ner helt och hållet

MEN TRO NU INTE ATT JAG ÄR DEPPIG ELLER SÅ...HAR BARA LITE SKRIVKRAMP

En blogg utan minsta livstecken är ju ICKE ACCEPTABEL!  Gamla nyheter är inga nyheter

Hoppas vi kan återses nån gång, nånstans - WHO KNOWS...IT'S WRITTEN IN THE STARS

Min mailadress
                      - om nån, 
                                    mot förmodan,
                                                         skulle vilja hålla kontakten : 
                                                                                                  [email protected]

Och om/när jag återvänder, kommer det GIVETVIS bli under namnet SOCRATE -
för det är ju liksom "jag" ...... GOOGLA bara på "Socrate" så ....vem vet...rätt vad det är så.....

Till mina speciella vänner som jag lärt känna genom bloggen -

Britten, Borthy, Tierra, och Neverkeso  

Kul att mötas och utbyta en tankar om allt och inget
Har haft oerhört många fina stunder läsandes era alster
Fantastiskt med så fina, "nya" vänner, tack vare internet
Berikande är ordet
"Konrad" - min barndomskamrat som jag inte sett på 40 år, som jag fått kontakt med via bloggen:

SUVERÄNT !   Ok, vi har bara mycket sporadisk kontakt, men ändå...så läckert!

Amonym och Vonnaponna 

Kände ju er sedan "life before the blog" men UJUJUJ vad sköna ni är


                                     SO LONG !   HOPE TO SEE YOU AGAIN!   
       
                                              hälsar vännen Socrate

                 










Kommentarer
Postat av: Ville

Kommer verkligen sakna din blogg, pappa. Ett grymt härligt inslag i den annars allt för ofta gråa vardagen. Har läst en massa inlägg om och om igen. Blir alltid lika glad. :)

2009-10-06 @ 23:45:20
URL: http://frans-vilhelm.blogspot.com
Postat av: Socrate

Socrate till FransVilhelm:

Tack för de värmande orden. Lite vemodigt är det ju, efter dryga två års bloggande, men "allt har sin tid" - som nån vis man/kvinna sa - och "bara att bryta ihop och gå vidare" (som nån annan vis snubbe sa...

Nog är vardagen allt annat än rosenröd och alls ingen dans på rosor emellanåt, så det är ju skönt om man kunnat sprida lite glädje till någon. Dock finns det fyramiljonersextonhundrafemtielva saker att vara glad&tacksam över så...allt är relativt.

Ett tips till allmogen är din blogg som heter:

http://www.frans-vilhelm.blogspot.com/



Väl värd att läsa. Hej - el Padre Soc

2009-10-07 @ 13:33:20
URL: http://socrate.blogg.se/
Postat av: Borthy

Det heter inte att man slutar!Du har bara lite paus!

Det jag kom hit för att säga idag är att din e-mail troligen blivit kapad eftersom jag inte tror att du skriver tiggarbrev till mig på engelska? Det här har hänt fler jag känner och det är ett h-vete att få allt under kontroll igen.... Hoppas du får ordning på det. kram från Borthy

2009-10-17 @ 19:18:06
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: konrad

Någon har nappat din Yahoo e-mail. Ville ha $3000 dollar för att du tappat din plånbok. Problemet är att de skrev på Engelska!



Vi får se om detta kommer fram!

2009-10-18 @ 22:02:05
Postat av: Tierra

Även jag tillhör dem som fått detta tiggarbrev... på engelska... och liksom Borthy & Konrad är jag också övertygad om att det INTE är min käre gamle vän Socrate som skickat detta mail. Hoppas liksom Bothy att du hittar hit igen när lusten & andan faller på !



Världen vore onekligen en aning TOM utan dina ord och reflektioner...



Sköt om dig och ha det gott !!



Varma hälsningar, T

2009-10-19 @ 22:39:54
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: Velourmanen

Här surfar man in för att kolla vad Socrate skriver om nu för tiden och får till sin bedrövelse läsa att han har lagt ner. Kom igen nu! Så konsekvent behöver du väl inte vara. Själv har jag vilat i månader men lägga ner! Där går gränsen!

2009-10-19 @ 23:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0