Vart tog åren...och håren vägen ?

  Socrate 1976 (vilket underbart hårsvall!)
   Socrate 1978 med kortare men "osynligt" hårsvall
  Socrate 1980 som flygsoldat 
  Ja, alltså "hårsvall och hårsvall?" 2007... 
...inte Socrate och inte mycket hårsvall heller...

NAE - DE ÄR HANS KOMPIS "FLEXIBLE FAT GUY" SOM KÖR SITT TRÄNINGSPASS
     ...men nog hade vännen Socrate velat äga samma flexibilitet och smidighet.
      (...nu är han i stället vig som ett kassaskåp och smidig som en hörnsoffa...)
                   (...fast långt ifrån lika "fat" som polaren "FLEX"...)

                    ..........................OCH GLAD ÄNDÅ!...............................






Kommentarer
Postat av: britten

aaaa your back !!!! härligt..jag förstår precis vad du menar med att tidne inte räcker till ..känner samma sak emellanåt...dock ! är det roligt när man hittar lite nytt hos dig...socrate som flygsoldat får jag för mig att jag sett..hhmm ?

2008-11-26 @ 18:37:17
Postat av: Socrate

Ja, du Britten, kommer inte ihåg att jag använt flygsoldatsbilden tidigare men mitt minne, mitt minne...Du kan måhända förväxla mej med flygsoldat Bom? Dock ska erkännas att flygare var jag aldrig, även om jag fick flyga några gånger. Körde marktransporter med bil, buss och lastbil och hade det bra och trivdes faktiskt, tro det eller ej.



avslöjar vännen Socrate

2008-11-26 @ 20:32:19
URL: http://socrate.blogg.se/
Postat av: Borthy

Mycket trevligt inlägg!

Visst blir man munter när man ser sig själv och sina vänner på 80-tals bilderna. Du är grym på din 80-tals bild!



Nu ska du få höra något...jag tycker de flesta av oss ändå har blivit snyggare nu för tiden än då! Okay, min morsa var skitsnygg på 60-talet men hon är fin nu med men i regel är nästan alla jag känner snyggare nu än på 80-talet och du är inget undantag så njut av din spegelbild idag!..Okay, mina bröst var snygare på 80-talet men det är bara marginellt :-D

Nä, jag tycker du är snygg i dagens frisyr och vad det gäller vigheten så är det aldrig försent att börja yoga! Några månader och du utklassar den killen i ditt inlägg! Kram och ha en fin dag

2008-11-28 @ 09:47:00
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Socrate

Tack för positiva kommentarer, Borthy. Du har säkert rätt i att man är "snygg på sitt sätt" i den ålder man är "just nu". Bilder med några decennier på nacken har ju sin sentimentala aspekt också. Frugan har flygsoldatsbilden som en favoritbild, men det beror kanske på att "då var man den där prinsen på den vita hästen" som dök upp i hennes liv...oj vad mycket vatten som runnit i åarna sen dess!

HA EN FIN HELG ! önskar vännen Socrate

2008-11-28 @ 13:17:25
URL: http://socrate.blogg.se/
Postat av: amonym

Håller med Borthy att det är få jag känner som var snyggare på 80 talet än i dag....det årtiondet går inte till historien för sin snygghet och sin klass.... kul bilder!

2008-11-29 @ 10:55:04
URL: http://amonym.blogg.se/
Postat av: vonnaponna

Alltså vad lika dina pojkar är dig. Eller hur man nu ska uttrycka det. Och man ser också dina bröder i dig...eller dig i bröderna...

Jaja...du vet det där med orden.

2008-11-30 @ 21:10:58
URL: http://http://vonnisponnis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0