Waiting for a comment........and getting one...

image401                             More Pics @ MySpaceAntics.com
boondocks comment  
Ibland kan väntan vara olidlig när man vill ha gensvar utifrån cyberspace. . .
. . .och är man då gammal och trött så...

. . .och om det vore omvända världen så. . .
                                image407
. . .i forntiden var det andra men ACK SÅ lika problem som idag. . .
image408
                                     * * * Favorit i repris* * *

                                              / kul säger Socrate in Cyberspace /

Kommentarer
Postat av: Borthy

Ledsen att höra att du har problem med ögonen nu.
Du är ju optiker i botten.... Kan jag muntra upp lite kanske? Vill du höra en rolig historia från mig om när jag skulle till optikern?
Det var när jag var i 20-års åldern.
Usch, får nästan ångest fortfarande...
Jag tyckte verkligen jag såg dåligt. Det var mörker och på hösten. Jag beställde tid och fick en. Hade den dagen brottom till den avtalade tiden till optikern. Skyndade in från ett regnigt höstväder.
Vad händer? Optikern var en riktigt härlig
munsbit, en supersnygging och jag en regn-våt svettig tjej...som blev så jäkla generad!
han började göra synundersökningen men till slut fick vi avbryta då alla ögon han provade på mig immade igen då jag rodnade och var generad och ...ja, han sade det inte gick att genoföra undersökningen!
Sen tog det till för ca 3 år sedan som jag vågade mig tillbaka till en optiker och undersöka synen som faktiskt inte var så bra.... fick både linser och glasögon!
Lite skojjig historia tycker jag!
Kram till dig Socrate med förhoppning att du snart skall känna dig bättre!

2008-02-11 @ 22:23:36
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: britten

ja jättekul ! säger vännen britten

2008-02-12 @ 07:38:38
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Ninni

Haha..dom bilderna var bra!!

Ha det gott, nu väntar sängen på mig!

2008-02-12 @ 22:10:15
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0