VAKNADE "AV MIG SJÄLV" IDAG

image435



image434Vilken lycka! Vilken glädje! Vilken nåd!
Jag vaknade halv sju idag, utan väckarklocka och kunde skutta upp nästan pigg som en lärka!
Sånt händer inte ofta i mitt liv. För det mesta måste man med STOR ANSTRÄNGNING TVINGA sig upp och riktigt ta i för att komma "ur bingen". 
Hur ofta måste inte barnen slita håret av sig för att få sin farsa att komma ur morgondvalan? Som tur är har jag barn som är mycket förstående - de vet att pappa inte sover så mycket utan oftast ligger eller är uppe och kliar på eksemen, men ibland känner man sig som en rejäl svikare...det är ju inte naturligt att tonårsbarnen ska behöva väcka sina föräldrar utan tvärtom...även de båda yngsta drar sitt strå till "projekt få liv i farsan" allt som oftast.

INTE IDAG DOCK!
Farsan var vaken först och kom iväg till jobbet innan någon annan "sagt flaska".

VILKEN UNDERBAR SISTA DAG PÅ ARBETSVECKAN!  KAN JU BARA BLI EN TOPPENHELG EFTER DETTA!

VÄNNEN SOCRATE ÖNSKAR DIG EN FIN HELG!

(Bilden visar inte SANNINGEN just idag men jag gillar den så. . .tror det var picsearch.com. . .)

Här kan du klicka för att få veta mer om min sjukdomshistoria ?

Kommentarer
Postat av: amonym

Grattis till denna sköna start på dagen! Här studsades inte ur sängen.....snoozade måååånga gånger och sen får man jäkta desto mer=( Problemet hos mig är att få liv i lilla fröken som är såååå lik mig på morgonen.....säger alla andra. Jag fattar inget....hihi!

2008-02-22 @ 08:17:01
URL: http://amonym.blogg.se
Postat av: britten

Jag förstår vad du menar och det är verkligen en nåd att känna så ..inte alltför ofta i mitt fall i alla fall och kan tänka mig att det är sama hos dig..önskar dig många såna dar..kram / britten

2008-02-22 @ 11:09:00
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Tierra

Hej !

Låter härligt att du fick en sådan bra start på din dag... förstår att det ju inte alltid är så... och med tanke på mina egna erfarenheter av eksem av den typen... så vet jag ju hur nätterna kan vara...

Sköt om dig och hoppas nu att helgen blir precis så som du önskar och hoppas !

Varma hälsningar, Tierra

2008-02-22 @ 12:42:43
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: Fia

Vad skönt att barnen slapp slita sitt hår! Men det kanske inte är så konstigt om du är trött på morgnarna om nattsömnen blir störd. Skönt då när det finns barn som gör livet värt att leva.

2008-02-22 @ 19:42:14
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Inger

Vad härligt att vakna så tidigt och kunna hoppa upp som en lärka.. Jag föredrar att dra mig lite på morgonen..Börjar oftast jobba senare..Tur..

Vad mysigt du beskriver dina barn, jag tror och förstår att du är en bra pappa, även om du är trött på morgonen..
Men nu får du sovmorgon,,
Ha en fin helg!!

2008-02-23 @ 01:49:24
URL: http://IngerEmksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0