Hoppsan - ett litet nyårsinlägg dök visst upp...


Vaddå? Har jag nånsin tidigare under mina ca 1.5 år som bloggare hållit mina ord när jag "hotat" med bloggpaus???
                                                     
   ...och alltså - när man får en sån här kan man ju inte bara ignorera detta utan hedrad lägga ut den och känna att bloggen är allt ganska go ibland. Idag, onsdagen den 31 december 2008, pysslar jag lite med datorn i synnerhet och bloggen lite i skymundan, sådär. Så plitar jag ihop nåt jag lite i det tysta kan publicera i de sista skälvande timmarna strax innan midnatt och födseln av år 2009.

Tack snälla Tierra för utmärkelsen. Känner mig lite förlägen men hedrad av det goda sällskapet av "medawardées" dvs, några andra schyzzta bloggare , nämligen  Amonym, Borthy, Gisan, och Veronica . Gisan och Veronica känner jag bara genom bloggvännen Tierra, men de andra två, Amonym och Borthy, desto bättre.  Båda från bloggen men Amonym även från verkliga livet. Hon är ju en sån där himla trevlig smålänning, precis som jag.

Nåväl - mina egna utmärkelser av Nice Blog Award går tveklöst till Pyrobritt  , Fia och VonnaPonna, som verkligen gör skäl för dem. IN DEED !!! 

                            
SOM MED DETTA INLÄGG BARA TILLFÄLLIGT STÄMPLAR IN PÅ BLOGGEN FÖR ATT UTDELA AWARDS OCH ÖNSKA NÅT OM NÅT NYTT SOM JAG I HASTIGHETEN GLÖMDE...KAN DET VA NY BIL...ELLER NYA STRUMPOR...KANSKE NY KAFFEPERCULATOR...HIMLA TRÅKIGT DET HÄR MED GLÖMSKAN...KANSKE HAR DET NÅT MED SKYLTEN OVAN ATT GÖRA...ALLTSÅ DEN DÄR GRÖNA MED ÄNNU LITE MÖRKARE TEXT PÅ...SER JU ILLA OXÅ SÅ LÄSA DEN ÄR UTESLUTET!      ALLTNOG - GOTT NYTT NÅNTING !!!     
     Verkar vara befogat med en bloggpaus - orden förefaller fattas mig.    vännen SOC!

Kommentarer
Postat av: britten

Sååå många gånger som jag har Hotat / lovat bloggpaus och aldrig hållit det löftet/ hotet.....Tack snälla rara du för utmärkelsen ..känner mig stolt och glad att just du ger det till mig....Önskar dig en alldelnens särdelens underbar nyårsdag...kram

2009-01-01 @ 14:20:44
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Borthy

Gott nytt år Socrate! Jag kände på mig att du hade skrivit! Tycker inte du behöver mer paus nu! Kram

2009-01-02 @ 06:59:39
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: Fia

Tusen tack, jag blev väldigt glad för utmärkelsen.

Jag hoppas att du inte lägger ner din blogg, utan att du skriver dina inlägg bara när du har lust och tid. Det ska inte vara en börda, utan det måste få vara en trevlig sysselsättning.

Hoppas hela din familj får ett riktigt bra år 2009!

2009-01-03 @ 13:32:46
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: vonnaponna

Tack rara du för awarden...

Nu närmar sig min ledighet slutet och det är ästan så jag till jobbet. Blir mysigt att fika ihop igen och prata och ha det bra.

Var rädd om dig så ses vi snart säger hon på hörnet.

2009-01-04 @ 00:53:48
URL: http://http://vonnisponnis.blogspot.com
Postat av: amonym

Welcome back!

Så gôtt att se att du är här=)

Väldigt bra utdelning av awarderna till Vonnaponna och Fia som jag ju också känner. Och naturligtvis även Pyrobritt! Som jag inte lärt känna än=)

2009-01-09 @ 12:46:25
URL: http://amonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0