Och svaret är...

. . .att ingen av ER 8,  av mina alla 4 trogna läsare,  ens har försökt att slänga ur sig en vild gissning.
Detta innebär då att svaret på tävlingen om "MINSTA GEMENSAMMA NÄMNAREN" från i måndags den 22 oktober 2007 kommer att dröja lite med att offentliggöras. Jag har redan - så förutseende som jag egentligen är men så sällan visar - förberett själva svarsblogginlägget - se där, ett nytt ord till SAOB - så det är bara att klicka på "publicera" när jag så önskar. Nu är dock inte rätta tiden utan på onsdag den 31 oktober i nådens år 2007 gör vi nästa försök att offentliggöra svaret på denna intrikata gåta som delar in svenska folket i två läger. De som är med i ena lägret och de som är med i det andra. 
                                                    image135            "He who waits will see"
                                                          


Kommentarer
Postat av: Borthy

Nu blir jag genast säker på att du också gillar Uffe Lundell! Nådens år!
Jag har lite verbala nötter för dig att knäcka i mitt senaste inlägg! behöver din hjälp ;-D Kram

2007-10-27 @ 14:52:17
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Borthy

Kära du, det heter Messerschmitter, kände bara att jag behövde få ur mig det! Hoppas du känner att inlägget var en kärleksförklaring och inget annat! Uppskattar! kram

2007-10-27 @ 22:52:08
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Borthy

Nå? Gillar du Uffe? Fortsätt alltid att petimätra, lova! Inga dagars vila! Det är bara kul! Jag ska göra vad jag kan för att styra upp här hos dig också! ;-) Kram och god förmiddag!
Ps. Vad är ditt yrke? Bergis du är svenskamajje?
En sak till: Jag tror inte du skulle petimätra hos mig om du inte tyckte jag skrev hyggligt, lova att köra hårt!

2007-10-28 @ 09:53:12
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Socrate

Nja. Lundell har många kvaliteter men jag har aldrig varit ett fan. Har dock framfört hans mycket fina "Kärleken förde oss samman" på bröllop ett par gånger. I övermorgon släpper jag svaret i tävlingen. Keep on guessing! / Socrate

2007-10-31 @ 01:01:36
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: amonym

svenskamajje....hihi! Men faktum är ju att du nog skulle bli en alldeles utmärkt lärare!!!!

Sorry att det inte blev någon gissning! Hade no clue!!!

2007-11-02 @ 15:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0