...och svaret är...

TRE POPGRUPPER!   Alltså några av dem som har namn med en märkligt religiös touch. Kollar man då på bandet The kristet utseende 's hemsida så upptäcker man på ca 0 001 sekunder att de mest raljerar med religionen (...men nog är "raljerar" ett alltför svagt ord för att beskriva deras totala drift med Kristendomen) .
Kolla själv på kristet.com om du inte tror mej.                                                        
                                          image131

The Pastorsexpedition har jag sämre koll på idag men de fanns i alla fall för 10-15 år sedan. 
                                         image132   Nog är han skön "shaking frog"

Suburban kids with biblical names är en svensk duo från Haninge som jag tror lever i allra högsta välmåga, åtminstone att döma av deras hemsida skwbn.blogspot.com . Ingen musik i min smak - tycker det är deppigt - men smaken är ju som baken...

Priset till Dej som vann kommer inom kort i form av länkar till två helt underbara nätsidor.
...om Du över huvudtaget existerar vill säga...???  Har ännu inte fått något svar från Er 8 av mina trogna 4 läsare så vi får väl se om det blir något pris alls....
Dessutom...
UNDRAR OM DET FÖREFALLER SOM ATT JAG ÄR SPONSRAD AV OVANSTÅENDE POPIDOLER?

Svaret på den frågan är : ICKE ALLS!

Kommentarer
Postat av: Tierra

Vill bara ännu en gång tacka för varma ord och omtanke... sakta men säkert tar jag mig framåt och jag känner stödet... även om jag inte alltid förmår mig kommentera eller svara på mail...

Sköt om dig och ha en riktigt fin helg !

Varma hälsningar, Tierra

2007-11-02 @ 13:51:33
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: Tierra

Vill bara ännu en gång tacka för varma ord och omtanke... sakta men säkert tar jag mig framåt och jag känner stödet... även om jag inte alltid förmår mig kommentera eller svara på mail...

Sköt om dig och ha en riktigt fin helg !

Varma hälsningar, Tierra

2007-11-02 @ 13:53:40
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: amonym

ååååh hade ju tänkt att gissa på det! Och så skrev du svaret. Tyyyypiskt! hehe!

2007-11-02 @ 15:24:09
Postat av: Borthy

Det viktiga är inte att vinna utan att deltaga så här kommer mitt svar: jag tror det kan vara kristna popgrupper? Eller popgrupper med Kristen touch i namnet men jag är ju inte alls säker! kram

2007-11-05 @ 16:32:32
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0