Nu händer det saker...



Idag när jag öppnade bloggen fann jag inte en enda liten barn- eller skogsavverkningsrelaterad sponsorslänk.
Nä, det var dels "Jämför bredband" , dels "Fujitsu Laptop" som gjorde reklam i min blogg. 
                                                                                                 (se nedan)
                                                                                         
               
Skönt med lite omväxling.                                                 /  lite mer än vanligt nöjde Socrate /



Kommentarer
Postat av: evans

Tack för din kommentar! Jag tycker att jag mest skriver en massa blaj i min blogg, så att du skrev att su kommer till en del insikter var ju kul att läsa :) Vad kan det vara för insikter, tro? Det latinska ordstävet "Sero venientibus ossa" betyder "För den som kommer för sent finns bara ben kvar". Jag vet egentligen inte varför jag har det, men jag är lärare och sena ankomster gillas inte! Kommer man för sent till lektionen får man inte alla instruktioner som resten av klassen fått, utan bara det nödvändigaste - benen...

2007-07-27 @ 12:13:05
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0