SEXUAL-VEGAN



Hörde ett nytt ord på radion i går. "SEXUAL-VEGAN" . 
Har inte en aning om jag kan stava det rätt ens (bindestreck eller ej?)
Det betyder alltså - vilket nog bör förklaras, för att undvika missförstånd
- "en person som inte har sex med någon som äter kött" -
och är härmed enväldigt, av mig utnämnt till "WORD OF THE DAY" .

                                                                       / impade Socrate /

          PS. Låter jag nedlåtande?  Det är jag ALLS INTE!  
                 Man får tänka och tycka vad man vill, bara man inte skadar nån annan.
                 Lite imponerad är jag ändå över vad folk kan tänka ut!


Kommentarer
Postat av: evans

Undrar om det skulle likställas med otrohet om partnern äter kött...? Var det inte i Sävsjö det var rån igår?

2007-08-04 @ 23:15:10
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0