Fick ett glädjebud idag

Idag kom ett glädjebud. En efterlängtad blogg är född. Jag är en av de ganska få som vetat att den varit på väg.
Jag talar om bloggen "AMONYM". Jag känner mej lite stolt eftersom jag varit lite delaktig  i själva döpandet av bloggen. Eftersom det är en tidigare jobbarkompis och god vän till mej som startat bloggen www.amonym.blogg.se vill jag ju gärna dra mitt strå och erbjuda lite draghjälp och varmt till alla mina 4 eller 5  läsare rekommendera den. Den nya bloggen föddes i torsdags och jag utbringar därför nu ett trefaldigt leve för den nyfödda. HURRA HURRA HURRA !
image45Socrate spinner som en katt av glädje.

AMONYM - MÅ DU LÄNGE LEVA I VÄLGÅNG OCH LYCKA!

                                                     / glade Socrate /

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååååh tack!!!!! Nu uppstår genast en början till ångest här.... hur gör jag en länk till dig min store mentor..... ska klura på detta!!!!

2007-08-28 @ 16:03:33
URL: http://aminym.blogg,se
Postat av: Socrate

>>Amonym>> Klura lite du så ska jag förklara utifall om att det skulle eventuellt möjligen långt bort i fjärran avlägset behövas. Ingen ångest här inte - du är lite för duktig för att det skulle behövas.

2007-08-28 @ 20:36:29
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0